Dit brand i fokus
Loyalitetsportalen
Ejer du en virksomhed, så ved du allerede, at kundeloyalitet er altafgørende for at opretholde en velfungerende forretning. Det er udfordrende at engagere kunderne på en meningsfuld måde, hvilket kan resultere i, at kunden mister loyalitet for virksomheden.
Kundeloyalitet er noget, der skabes mellem kunden og virksomheden. Det er derfor vigtigt at give kontinuerlige positive kundeoplevelser i form af små fordelagtige incitamenter eller belønninger.
Det kunne blandt andet være en loyalitetsportal.
Hvordan fungerer en loyalitetsportal?
Din kundloyalitet med Loyalitetsportalen
En loyalitetsportal er en webportal, der kan tilbydes til kunder for at belønne deres loyalitet og support. Portalen indeholder blandt andet rabatter og konkurrencer dine kunder kan bruge. Loyalitetsportalen gør det også muligt for virksomheden selv at kunne lave og skræddersy portalen til netop deres kunder.
Visma LogBuy tilbyder en loyalitetsportal til de virksomheder, der ønsker at skabe en god relation til deres kunder.
Med Visma LogBuy Loyalitetsportal kan din forretning, udover at tilbyde dit eget produkt eller service, også tilbyde rabatter fra Danmarks største fordelsportal til dine kunder.
Vil du høre mere? Skriv dig op via formularen og bliv kontaktet i dag!
Uden et loyalitetsprogram risikerer du at:
Din virksomhed mister potentielle kunderDet er sværere at holde på de nuværende kunder
Din konkurrent får bedre omtale blandt kunder
Nuværende tilbud er ikke relevante for dine kunder
Andre loyalitetsprogrammer giver ikke muligheden for:
At ramme netop din kundegruppeLave skræddersyet indhold til portalen
Få dine egne produkter, konkurrencer og promotionskoder på fordelssiden
Konkurrencefordel for virksomheden
Hvorfor stræbe efter loyale kunder?
Fokus på forbedring af kundeloyalitet er vigtigt, da det er med til at styrke kundernes følelse af tilfredshed og holder dem interesseret i at komme tilbage og handle hos virksomheden.
For at skabe loyale kunder er det essentielt at give kunden noget ud over det sædvanlige - noget de ikke forventede. På den måde føler de sig værdsat og din virksomhed vil have et godt omdømme blandt deres kolleger og venner. Det vil skabe en konkurrencefordel for virksomheden og øge opmærksomheden af deres brand.
Uden en loyalitetsløsning risikerer du, at dine kunder vælger konkurrenten, da de er mere tilknyttet til dem eller ikke har nogen speciel præference.
Dig & dine kunder i fokus
Loyalitet til dit brand
En konkurrencefordel der øger din virksomheds omsætning
Fordele ved Loyalitetsportalen
Med en loyalitetsportal styrker du båndet mellem din virksomhed og dine kunder ved at belønne deres loyalitet, hvilket øger engagementet og giver værdi for begge parter. Ved at analysere kundeadfærden på portalen får du en bedre forståelse af dine kunders præferencer, behov og ønsker.
Dette giver dig en enestående mulighed for at målrette din marketing mere effektivt og skabe kampagner, der virkelig taler til dine kunder.
Fasthold dine kunders interesse og handel
Højere customer lifetime value med Loyalitetsportalen
Det basale fundament