Skip to content

Priser og pakker

Se priser på vores produkter

Få overblik over vores priser og pakker på vores produkter.

Fordelsportalen til dine ansatte

Med vores fordelsportal sparer jeres medarbejdere rigtig mange penge om året på alt fra mad, vin, tøj og sko til rejser og oplevelser samt alt til renovering og indretning af hjem og have.

Vi skræddersyer den optimale løsning der passer jeres virksomheds behov og budget - kontakt os, så kan vi tage en snak og komme med prisestimat. Imellemtiden kan du prøve fordelsportalen gratis i 30 dage.

Untitled design - 2024-07-08T123824.108

B2B indkøbsportal til din virksomhed

Som virksomhed kan du vælge mellem vores vores tre pakker til vores indkøbsportal. Pakkerne er skræddersyet til små og mellemstore virksomheder.

Untitled design - 2024-07-08T131614.503-1
Basis
199,- kr. / måned

Til virksomheder under 25 ansatte

 
Hvad er inkluderet?
check-mark (1)-1 Over 50 aftaler
check-mark (1)-1 Nem selvbetjening via én portal
check-mark (1)-1 Adgang til fordelsportal (5 brugere)
check-mark (1)-1 One point of contact - support
check-mark (1)-1 Gratis onboarding
Professional
1799,- kr. / måned

+25 ansatte

 
Hvad er inkluderet?
check-mark (1)-1 Special-forhandlede aftaler tilpasset jer
check-mark (1)-1 Tilknyttet indkøbskonsulent
check-mark (1)-1 Over 50 aftaler
check-mark (1)-1 Nem selvbetjening via én portal
check-mark (1)-1 Adgang til fordelsportal (5 brugere)
check-mark (1)-1 One point of contact - support
check-mark (1)-1 Gratis onboarding
Enterprise
Kontakt os /

Skræddersyet efter jeres behov

 
Hvad er inkluderet?
check-mark (1)-1 Special-forhandlede aftaler tilpasset jer
check-mark (1)-1 Tilknyttet indkøbskonsulent
check-mark (1)-1 Bruttolønsordning
check-mark (1)-1 Firmatelefon-ordning
check-mark (1)-1 Over 50 aftaler
check-mark (1)-1 Nem selvbetjening via én portal
check-mark (1)-1 Adgang til fordelsportal (5 brugere)
check-mark (1)-1 One point of contact - support
check-mark (1)-1 Gratis onboarding

Bruttolønsordning

Giv medarbejderne skattemæssige fordele: billig adgang til et stort udvalg af produkter og ydelser, herunder telefoni, hardware/elektronik, sundhed, transport og meget mere. Med vores løsning slipper I for alt administration.

Vi skræddersyer den optimale løsning der passer jeres virksomheds behov og budget - kontakt os, så kan vi tage en snak og komme med prisestimat.

Bestil (1)

FAQ

Hvad er fordelsportalen?

Vores fordelsportal er en online portal til dine medarbejdere med over 2800 rabatter på alt fra mode, tøj, rejser og meget mere. Med adgang til fordelsportalen, har dine medarbejdere altid skarpe rabatter lige ved hånden, hvor de sparer rigtig mange penge om året.

Hvad er indkøbsportalen?

Vores indkøbsportal er en rabatportal til din virksomhed, hvor vi har aftaler med de største leverandører på markedet, og hvor vi dækker alle nødvendige behov til din virksomhed. Oveni det får I en indkøbskonsulent, der laver specialaftaler til din virksomhed efter jeres volume og behov.

Hvad er en bruttolønsordning?

En bruttolønsordning er en ordning, hvor arbejdsgiveren stiller produkter eller løsninger til rådighed til medarbejderen, hvor medarbejderen betaler over sin bruttoløn over 12 måneder. På den måde sparer medarbejdere en masse procenter på populære produkter og ydelser.

Tilbyder Visma LogBuy andre produkter?

Ja, vi tilbyder andre produkter. Vi har også et loyalitetskoncept, hvor I som virksomhed kan tilbyde jeres "egen" portal med specifikke rabataftaler. Derudover har vi også en firmatelefon-ordning, hvor dine medarbejdere har adgang til de nyeste telefoner med fuld dækning og minimal administration for arbejdsgiveren.