FAQs
Find svar på dine spørgsmål
Herunder finder du svarene på de spørgsmål, vi hører mest. Du burde derfor kunne finde det svar, du leder efter. Finder du det ikke, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores kundeservice på chat, mail eller telefon.
Min konto
Hvordan logger jeg ind?
Klik på 'Log ind' i øverste højre hjørne her på siden eller gå til mylogbuy.com. Hvis ikke du har oprettet en brugerprofil, kan du gøre det her (hvis din arbejdsplads har indgået aftale med os).
Fremgår din virksomhed ikke i dropdown-menuen skal du kontakte din HR-ansvarlige i din virksomhed
Jeg har glemt mit password?
Du går ind på mylogbuy.com, klikker på ‘Glemt password’ og indtaster den emailadresse, som du har oprettet din brugerprofil med.
Herefter vil du modtage en mail med et link, hvor du kan vælge et nyt password.
Mit password virker ikke?
Du kan klikke ‘Glemt password’ på login-siden og lave et nyt.
Virker det ikke er du altid velkommen til at kontakte os via mail på support@logbuy.dk eller på telefon 70206556.
Rabatter
Hvordan undgår jeg at gå glip af en rabat?
Det er så ærgerligt at finde ud af bagefter, at man kunne have opnået en god rabat på et køb. Du kan undgå dette ved at benytte Chrome eller Edge, når du shopper online, og installere vores browser extension ‘Fordelsknappen’.
Så vil du altid via et lille banner blive gjort opmærksom på, om en webshop er en del af vores rabatprogram. Læs mere og hent den her
Jeg har fundet samme rabat i en webshop/butik, som den I tilbyder?
Vi gør meget ud af at forhandle gode og unikke rabatter til vores brugere, men indimellem kan det ske, at fx en webshop i en periode kører med samme eller højere rabat end hos os. Det forsøger vi naturligvis at undgå, men skulle du opleve det, så er du velkommen til at tippe os.
Jeg er blevet nægtet rabat hos én af jeres partnere?
Det er vi rigtig kede af at høre! Vi vil gerne bede dig beskrive hændelsen i en mail til os på support@logbuy.dk, hvorefter vi vil undersøge sagen nærmere med den pågældende partner.
Hvad er Cashback?
Cashback er særlige rabataftaler, hvor du får rabatten udbetalt til din Visma LogBuy-konto, efter du har købt. I tilbuddet er der altid angivet, hvad der gives i rabat på dit køb. Vær opmærksom på at der kan gå lidt tid, før pengene fremgår på din konto. Du kan altid anmode om at få udbetalt beløbet på din Cashback-konto til din egen bankkonto.
Brug af LogBuy?
Hvordan bruger jeg LogBuy?
Velkommen til vores univers af fordelagtige rabatter! Du kan tilgå Visma LogBuy enten via vores mobil app eller mylogbuy.com.
Søg blandt flere hundrede rabataftaler, der er opdelt i forskellige kategorier.
Vi anbefaler at abonnere på vores nyhedsbrev, så du aldrig går glip af nye rabataftaler og særlige tilbud. Er du ikke allerede tilmeldt, kan du gøre det
under din profil. Nogle af rabatterne gælder online, her får du en kode, som du skal taste ind, når du køber noget. Andre gælder i fysiske butikker, og her skal du typisk vise dit fordelskort, som du finder i appen under de enkelte rabataftaler eller på din profil på mylogbuy.com, hvor du kan vælge at printe det.
Kan min familie/venner bruge LogBuy?
Aftalen med Visma LogBuy er knyttet til din virksomhed og din brugerprofil til dig, og må derfor ikke bruges af andre end dig. Dog er der mange aftaler, hvor hustanden eller venner kan få fordel af kortet - fx ved restaurantbesøg, rejser, fitness mv. Se under de enkelte aftaler for specifikation.
Hvordan holder styr på mine favorit aftaler?
På alle rabataftaler har du mulighed for at markere med henholdsvis et hjerte og en stjerne, alt efter om du er i appen eller på portalen. Herefter kan du nemt finde dem igen under ‘Mine Favoritter’ på din profil.
Hvordan finder jeg mit fordelskort?
Har du brug for at vise dit fordelskort i en fysisk butik, kan du finde det i appen og klikke det frem på den pågældende rabataftale. I alle relevante aftaler findes kortet ved at klikke på ‘Vis Fordelskort’.
Du finder vores app ved at søge på ‘Visma LogBuy’ i AppStore (iPhone) eller Google Play (Android). Eller ved at klikke på ikonerne herunder.